torsdag 18. august 2011

Bellevie

... er navnet på fruens nyetablerte enkeltmannsforetak. Ja, i dag fikk jeg organisasjonsnummer for første gang.


Selskapet skal drive konsulenttjenester innen markedføring og rekruttering. Akkurat nå er jeg engasjert av et nyetablert bemanningsselskap som trenger hjelp til markedsstrategi og salgsaktiviteter. Deilig å kjenne at man fortsatt har mye å bidra med.

Hvis dette blir suksess, så er det morsomt. Hvis ikke, så har jeg kanskje lært noe og i hvertfall ikke tapt noe.


Lavendel er valgt som logo av to grunner. Blomsten har min farge (lilla), og så er det masse av dem i Frankrike - mitt andre fedreland.



2 kommentarer:

  1. Gratulerer Karin, så gøy! Du har som vanlig holdt kortene tett, men desto hyggeligere var det å lese om Bellevie. Det måtte jo bli det navnet. "Det ligger en naturgitt visdom i din livsrytme. Du gir avkall på gammelt og gir plass for nytt".
    Lykke til! Fra din venninne May-Brith

    SvarSlett
  2. Tusen takk May-Brith! Ja, jeg har det både gøy og utfordrende om dagen. I morgen reiser jeg til Latvia for Røde Kors. Og så er jeg kjempespent på visningene hos deg til helgen. Jeg krysser fingrene og håper det dukker opp aktuelle kjøpere.
    Klem

    SvarSlett