onsdag 28. juli 2010

Eidsvollrussen 1966 klar for Albania

Som en forberedelse til Albania-turen i september har jeg laget en liten historisk bildeserie. Håper alle deltakerne er med. På noen bilder er andre med også, men sånn måtte det bli. Si fra hvis det er noen feil her.

Kanskje noen av dere har andre bilder? Skann dem og send dem til meg, så skal jeg legge dem inn. Mimre... mimre....


KLASSE N

Kun en deltaker fra naturfag, men så er det en sterk deltaker også.

Kari Kristensen



KLASSE EA

Ingn "slemme" bilder av pikene i EA.....













KLASSE EB

Ser at jeg har mange bilder fra EB. Ikke så rart kanskje, men dette får holde.

Karneval - Karin Jacobsen, Kristin Mangen, Torbjørg Velsand og Bjørg Tvedt


Fotballkamp mellom russejentene og lærerne - Ingrid Røsrud og lektor Floden


Skirenn - Vinneren er Even Rudstaden. Til venstre Bjørn Jacobsen, men hvem er han til høyre?


Mister Pig - Tore Lomsdalen


Bjørn Langerud i bakgrunnen - foran Anne Brit Kirkemo og Rønnaug Hansen


Karin Jacobsen, Anne Skatvedt og Solveig Vold


Anne Skatvedt, Torbjørg Velsand, Kristin Mangen, Bjørg Tvedt, ekstern og Torbjørg Milli


KLASSE RA

Det var gutter det ....










Kjell Høibraaten, lektor Opheim og Torleiv Ødegaard









KLASSE RB

Mye moro i den klassen også.

Jan Håkon Brotnow leder supportergjengen



Ja, Ja Geirmund (Myklebust)....


Miss Pig - Bente Sætrang


Ole Kontorp, Geirmund Myklebust og Atle Sørensen


Arne Berge og Bjørg Tvedt danser jenka




5 kommentarer:

  1. Det blir moro å reise med så mye gild ungdom...!
    Han til høyre på bildet er Hans(?) Werp.
    Fortsatt god sommer til alle!
    Hilsen Arne

    SvarSlett
  2. Hans Langer Werp er hans fulle navn, også kjent som håndballtrener for Modum (?) damer.
    Ellers skal Karin ha ros for artig påfunn!
    Mvh. Even

    SvarSlett
  3. Han må ha vært anonym for jeg har aldri hørt navnet tidligere. Slo opp i minneboka, og sannelig var han der... Artig med kommentarer fra Arne og Even. Gleder meg til vi treffes.

    SvarSlett
  4. Kjempemorsomt å mimre litt. Jeg har kun truffet noen få av dere siden 66. Takk for et flott initiativ.

    Thorbjørg.

    SvarSlett
  5. Dette blir veldig moro!! Hans Langer Werp husker jeg som en stille, rolig gutt!!

    SvarSlett