torsdag 25. februar 2010

Lunsj i Storebrand - noen refleksjoner

I dag har jeg vært på lunsj i Storebrand - invitert av min etterfølger Nils Petter Lundberg. Siden jeg sluttet har Storebrand flyttet inn i nytt hovedkontor på Lysaker, og jeg var spent både på gjensynet med gode kolleger og det nye hovedkontoret.

Veldig koselig å se Nils Petter, Birgitte, Vidar, Stein Harald, Eva og andre igjen, og jeg måtte erkjenne at jeg savnet dem alle. Men jeg erkjente også heldigvis at jeg IKKE savnet jobben - den var jeg ferdig med da jeg spaserte ut med heder og ære 31. august 2009. Omgivelsene i det nye hovedkontoret var også helt fremmede og ga meg ingen følelser. Her var åpne kontorlandskaper, ultramoderne design, fancy kantine med lekker gasspeis og masse moderne kunst. Veldig flott, men det var ikke min arbeidsplass.

Da jeg kom hjem, tok jeg en lang skitur og reflekterte litt over dagen. Deretter laget jeg ostesuffle til middag, og den ble meget vellykket i dag. Fikk til og med ros av Arild enda han ikke er helt fan av ostesuffle.......

Avskjedsmiddag i Storebrand 31. august 2009 og nydelig sølv armbånd i gave fra gode kolleger.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil tro det er mange i FA som savner deg - i hvertfall jeg! Ingen samlinger, ingen kulturelle innslag og ingen motiverende turer. Jeg er faktisk fornøyd med å stå på utsiden om dagen. Hils Arild og god tur til neste reisemål- hvor turen enn må gå! :-)Geir

    SvarSlett
  2. Hei Geir!
    Det var da hyggelige ord! Men jeg slet meg ut og orket rett og slett ikke mer. Det er deilig å kunne trene hver dag og kjenne at man har overskudd og energi igjen. Det hadde jeg ikke de to siste årene i Storebrand. Jobber du med skade for Codan nå? Håper alt er bra med deg og familien. Hils Nina så mye! Klem Karin

    SvarSlett