lørdag 13. mars 2010

Inga-Låmi 2010

Så er årets Inga-Låmi gjennomført. Desverre var min treningsvenninne Inger forhindret i år, men jeg stilte alene og hadde med det utmerkede Berntsens smøreteam.

Strålende vær og fine ski. Målet var 1.30, men jeg hadde bestemt meg for å gå mitt eget løp og ikke la meg stresse av de rundt.

Tiden ble 1.33.33, og jeg ble nr. 55 av 181 startende i min klasse. Jeg brukte litt for lang tid opp bakkene de første 5 km da jeg var redd for å gå "tom" for tidlig.

Beste i min klasse gikk på 56.26, så nå skal jeg legge meg i hardtrening til neste år....

Flott dag! Og jeg kjenner meg mest støl på begge sider i brystet.


Smøreteamet bød på en "lille en" etter fullført løp!


Karin og Lisbeth Lysbakken


I full fart mot mål - hvor ble det av teknikken?


God tur!


Klar til start


Smøreteam Berntsen i aksjon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar