fredag 23. april 2010

Herlig land - Kristiansand

Jeg har vært i Kristiansand - på besøk hos min tidligere medarbeider Anne Grete og hennes utrolig hyggelige mann på Hellemyr. Fantastisk gjestfrihet! Dette må være Hellemyrs beste restaurant. John laget verdens vidunderligste middag til oss damene og ga oss en service verdt en 5 stjerners restaurant. Gjett om damene koste seg.

John trakk seg tilbake etter middagen og "skravla" gikk på damene til langt over midnatt. Anne Grete vekket meg med sin hyggelige sørlandsdialekt kl. 09.30 fredag morgen og da var kaffen klar....

Fredagen ble benyttet til rundtur til Søgne, Høllen, Langenes og Vågsbygd. Veldig hyggelig for meg som tidligere bare har sett byens sentrum og Kjevik Flyplass.

Deretter hadde vi en prat med gamle gode Arne på kontoret før pizzalunsj på "Herlig land". Litt "mysing" i Gamle Markens og så var det plutselig tid for hjemreise.

Jeg er kjempeheldig som har slike flotte og gjestfrie venner. Tusen takk for meg! Jeg gleder meg til å ønske Anne Grete og John velkommen både til Kløfta og Chateau Magnifique!

Herlige Sørlandet !

Anne Grete og Arne, Sparing og Assurance SØR


Anne Grete på Langenes Brygge

Gammel sørlandsarkitektur og moderne funkis


Anne Grete og Karin har en fantastisk kveld på Hellemyrs beste restaurant


Skål Anne Grete!


John laget vidunderlig middag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar