søndag 24. april 2011

Bikini Mixer

Endelig en god nyhet på bikinifronten for kvinner i alle aldre og fasonger. Victoria Secret lanserer "The Bikini Mixer" slik at ALLE kvinner kan se fantastiske ut på stranden. Du kan mikse alle utgaver i overdeler og truser mot hverandre, i forskjellige størrelser og farger og mønstre. Endelig kan enhver kvinne få en bikini som passer egen kropp.

Og trenden i sommer er glade farger og leopard-mønster.

Her er kun et like utvalg av modeller. Vil du vite mer, gå inn på nettsidene til www.victoriassecret.com.



Må være det fantastiske påskeværet som inspirerer meg til å skrive om bikini allerede i april....

2 kommentarer:

  1. Deilig lesning. Vel er jeg ikke i bikini hva jeg engang var, men bra nok har jeg konkludert. Dessuten hjelper det med fregner på nesa:-). Regner med at påsken er topp også for dere. For et vær! Jeg har sittet ute til sent på kveld med krimbok helt til påskekrim har lokket meg inn.


    Bente Helenesdatter Pettersen


    PERSONA GRATA
    tlf. 0047-95739209

    SvarSlett
  2. Hei,
    Ja en fantastisk nyhet nå som bikinisesongen nærmer seg. Dette har jeg ventet på lenge!!!

    Klem
    Dalia

    SvarSlett