fredag 16. september 2011

Høstutstillingen 2011

Dagen startet hos frisør Jonas med deilig cappuccino, deilige moteblader, deilig hodebunnmassasje og deilige hårfarger. Ja, og så ble det litt klipping også....

Deretter fortsatte vi til Kunstnernes Hus og årets Høstutstilling. Først spiste vi deilig lunsj i restauranten, og deretter nøt vi kunsten. Nedenfor er et utvalg av årets kunstverk.

ENJOY!!!







På vei hjem kjørte vi over den nye broen i Bjørvika.  Dette var nesten som Tampa Bay i Florida... Skikkelig lekkert!



2 kommentarer:

  1. Ja hva synes du om "kunsten" på Høstutstillingen? Jeg var der på vernissagen som jeg nevnte for deg og fikk servert tapas og hvitvin, men kunst, vel. Jeg var skuffet over at det var så få malerier. Katalogen glemte jeg hos Gunn. Broen i Bjørvika er mer kunst i mine øyne.

    SvarSlett
  2. Skal du se malerier, må du IKKE gå på Høstutstillingen. Her vises samtidskunst som skal provosere, og vi blir jo provosert..... Jeg synes det er like gøy hvert år jeg.

    SvarSlett