søndag 2. september 2012

The Boiler Room Gallery


Jeg mottok en hyggelig invitasjon til åpning av et nytt galleri - The Boiler Room Gallery - og Bente og jeg bestemte oss for en tur.  Vi ville gjerne se Sverre Bjertnes' kunst.

Stor var min overraskelse da jeg oppdaget Knut Ljøgodt, sønn til våre venner Grethe og Knut.  Det var hans samboer, Joakim Borda som åpnet galleri.

Nedenfor ser dere Joakim til venstre og Knut til høyre.  Hyggelig å treffe Knut igjen.




Begge bildene nedenfor er av Sverre Bjertnes.



Vi spaserte ned til Tjuvholmen i det fine været.  Her var det nettopp avduket en skulptur av tidligere ordfører i Oslo, Albert Nordengen, og Bente poserte villig.


Det er blitt så flott på Tjuvholmen med masse leiligheter, gallerier, restauranter og til og med badestrand og park.  Og 29. september åpner det nye Astrup Fearnley Museet der.  Jeg har allerede tegnet medlemskap.  Oslo er virkelig blitt en levende kulturby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar