søndag 16. oktober 2011

Joseph Ribkoff


... er et kanadisk klesmerke som føres i Norge av enkelte gode butikker. De har mye pent gå-bort-tøy og et uovertruffent snitt. Mye er sort - ikke min favorittfarge - men av og til har jeg funnet supre klær i dette merket.

Jeg hadde "siklet" på en kjole og prøvd den to ganger i Norge. Kjolen kostet kr. 2.099,-. Så kom jeg på noe lurt. Jeg sjekket nettsiden til Joseph Ribkoff http://www.1ereavenue.com, og der var samme kjole til salgs til kr. 1.475,. Jeg bestilte den umiddelbart og sparte kr. 624,-.

Kjolen kom med fly fra Canada, og jeg ble daglig oppdatert om hvor den befant seg på turen. Etter noen dager sto en hyggelig ung mann fra Posten på døren med pakken. Intet frakttillegg eller toll.

Dette skal jeg gjøre flere ganger.

Og her er kjolen !!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar