søndag 13. mai 2012

Vernissage og enda en vernissage


Min "gamle" skolevenninne Bente Sætrang skulle ha utstilling i Kunstnerforbundet, og jeg ble invitert til vernissage/åpning med bobler i glasset og taler.  Jeg inviterte med en annen Bente, som igjen inviterte to venninner, så vi ble en hyggelig liten gjeng.  

Navnet på Bente Sætrangs utstilling var RETOUCH 2012, og nedenfor er den stolte kunstner foran ett av sine verker.   Vil du lese mer om Bente Sætrang, se her http://www.kunstnerforbundet.no/




På utstillingen traff jeg flere gamle Eidsvollinger.  Her er Håvard, Ingrid, May-Brith og Svenn.  Veldig hyggelig gjensyn.



Berit beundrer ett av Bente Sætrangs verker....




... det samme gjør jeg.



Det var åpning av to andre utstillinger også - Bjørn Hegardt og Espen Brandsrød - men jeg konsentrerte meg mest om Bente denne gangen.

Så fortsatte vi ned til Tegnerforbundet og åpning av TEGNEBIENNALEN 2012.  Her var det flere bobler og taler og litt av hvert å se....





Kvelden ble avsluttet med koselig jentemiddag på Cafe Celsius.  Kunst og vennskap er bra saker!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar