søndag 6. mars 2011

Vinter og sne

Ski-VM og gulljubel i Holmenkollen varmer alle norske hjerter. Bildene fra Oslo sendes til hele verden, sa Åge Skinstad på TV. Ja, ja, i hvertfall til Norge og Sverige da Åge...

Jeg skal ikke harselere over VM - jeg elsker skisport. Men jeg orker altså ikke å tilbringe timesvis foran TV-skjermen, så mens Therese og Petter spurtet inn til sine gullmedaljer lørdag og søndag befant jeg meg på skitur med min gode treningsvenninne Inger.

Det var flotte løyper, strålende sol med vårstemning i luften og nesten ingen skiløpere....

Hvem som vant? Det ble målfoto, og begge vant gullmedaljer.

Og så iler jeg til med å gratulere Therese og Petter varmt med gullmedaljene. En spesiell gratulasjon til Tord Asle Gjerdalen som vant bronse. Han er en god venn av Alexander.

Gull til Karin ...


Gull til Inger ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar