onsdag 25. mai 2011

Nytt kjøkken - i gang

Ja, nå er vi i gang med sommerens store prosjekt - nytt kjøkken. Jeg må si jeg har grudd meg til dette, men må man, så må man. Og vi ser at vi måtte. Herregud som det ser ut når man tømmer og river ned.

Det positive er at man får ryddet og kastet samtidig. En del har gått "på dynga", men en del glass, kopper, tallerkner etc. som vi ALDRI bruker er levert i Røde Kors Butikken. Inntektene går til et godt formål, og vi får anledning til å kjøpe litt nytt og lekkert til det nye kjøkkenet.

I går rykket arbeidsfolk - Arilds bror Øystein - inn, og da gikk det unna. I løpet av noen timer var skap og benker nede og trygt plassert i garasjen. Nå skal jeg vaske dem før de overlates til nye eiere neste uke. Ja, vi har fått solgt det gamle. Vi la inn annone på www.finn.no, og en hyggelig dame skal ha det på landstedet sitt. Gjenbruk er fint.

Her er arbeidsfolkene i full gang ....


... og gubben (uten gamla) lå og dro og kunne ikke få opp røret.....


Blir jeg antatt på Høstutstillingen i år tro?


I dag har Arild begynt å rive av tapeten, og det går visst greit. Det verste blir å hakke opp hele det flisbelagte gulvet. Det som var så fint en gang....

1 kommentar:

  1. Gøy "å følge med" på denne måten!

    Bente Helenesdatter Pettersen

    PERSONA GRATA
    tlf. 0047-95739209

    SvarSlett