onsdag 26. august 2015

Renere Kløfta

Som "miljøaktivist" er det hyggelig å få positiv omtale i Kløfta Velnytt 2015.  Det er også hyggelig å notere at det er mye renere langs veier og plasser på Kløfta i år enn i fjor.  Hvorvidt det skyldes facebook-aksjonen eller andre ting vet jeg ikke, men jeg har flere eksempler på at det nytter å si fra.

Henvendelser til butikker, skoler, bensinstasjoner og firmaer nytter.  Det skjer noe!!  En dag så jeg til og en eldre herre med søppelklype og plastpose langs gangveien.  

Mitt ønske er imidlertid et sterkere engasjement fra Kløfta Vel.  Jeg har oppfordret dem til å arrangere en konkurranse om å kåre det vakreste boligfeltet på Kløfta, men det ble visst for avansert og kontroversielt.....  

Nå har vi fått en ny utfordring, og det er Iberiasneglen.... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar